עיגולים – ביטוח ופיננסים

ביטוח חיים למקרה מוות

כולנו שואפים לחיות חיי אושר ושלווה, לתכנן את העתיד כדי להבטיח לעצמנו וליקירינו האוהבים רווחה כלכלית היום וגם מחר. יחד עם זאת, חיינו מפתיעים ולעולם לא נוכל באמת לצפות את העתיד שלנו. האפשרות שיום אחד נמות ממחלה או מתאונה היא תרחיש שיכול לקרות לכל אחד – ומה יעלה אז בגורל משפחתנו?

הצורך לדאוג לרווחה, לביטחונם ולאיכות חייהם של האנשים היקרים לנו מכל – ילדים/ בן או בת זוג, מחייב אותנו להיערך לכך מראש באמצעות מענה כספי שיעבור למשפחה במקרה של מוות חלילה.

ביטוח חיים (ריסק) הוא כיסוי ביטוחי שמעניק סכום כסף חד פעמי שנקבע מבעוד מועד על ידי האדם המבוטח. במקרה פטירה של המבוטח, אותו סכום יועבר למוטבים (שאריו של המבוטח) שהוגדרו מראש על ידו, במעמד ההצטרפות שלו לביטוח החיים.

שיקולים ויתרונות בעת רכישת ביטוח חיים (ריסק)

  • גיל המבוטח – למבוטח צעיר שהוא אב לילדים קטנים, יהיה צורך אחר ממבוטח שמתקרב לגיל הפרישה או לחילופין, מרווק.
  • רמת המחייה של המשפחה הגרעינית – לפי הכנסות והתחייבויות כלכליות שקיימות למשפחה אפשר יהיה להחליט על סכום חודשי שיוענק למשפחה במקרה שהמבוטח נפטר.
  • תכניות עתידיות לילדים – לימודים, חתונה, רכישה של בית וכו'.
  • נכסים והכנסות נוספות.
  • יש החזר מס לעצמאיים עד 25 אחוז בשנה עבור ביטוח חיים (ריסק).

 

ביטוח חיים רק בליווי סוכנות עיגולים

רכישת ביטוח חיים (ריסק) באמצעות סוכנות עיגולים תתבצע בליווי אישי של סוכן ביטוח שיתאים לך את המענה הביטוחי המתאים ביותר לצד ליווי מקצועי והתאמה לשינויים בחייך!

סוכן עיגולים יציע לכם את המחיר הכי טוב שתמצאו עם הנחה לטווח ארוך (עד 6 שנים) !

בשעה קשה, בה צריך לממש את כספי הביטוח, סוכן ביטוח חיים עיגולים נכנס לפעולה ודואג שיקירכם יקבלו את כל מה שדרגתם שיקבלו מבעוד מועד!

צרו קשר ונחזור בהקדם