עיגולים – ביטוח ופיננסים

ביטוח חיים למשכנתא

משכנתא הינה הלוואה גדולה שהבנק מלווה ללקוח שמעוניין לרכוש נכס, אולם הבנק לא ימהר להלוות סכום כסף גדול בטרם אותו לקוח יעשה ביטוח חיים למשכנתא, על מנת שיוכל להגן על עצמו ממועד תרחיש שעלולים לקרות לאורך תקופת החזר ההלוואה. בפועל, הבנק מלווה ללקוח את הסכום שהוא זקוק לו עבור השלמה לרכישת הנכס והלקוח דואג לעשות ביטוח חיים למשכנתא כשהבנק הוא המוטב, כלומר במידה ומתרחש אסון, לדוגמא הלקוח נפטר, הבנק יקבל בחזרה את הכסף שלווה – באמצעות אותה פוליסה של ביטוח חיים למשכנתא.

לרוב הבנק ינסה לשכנע את הלקוח לעשות את ביטוח חיים למשכנתא אצלו בבנק, אולם, מדובר בביטוח שהוא יקר בהרבה וכאן למעשה נכנסת לתמונה סוכנות עיגולים כשהיא מספקת ללקוח ביטוח חיים למשכנתא זולה יותר עם שיעבוד על הבנק שממנו נלקחה ההלוואה, כשבנוסף לכך היא מעניקה הנחה שהיא ארוכת טווח. יחד עם זאת, עיגולים מטפלת בכל הבירוקרטיה מול הבנקים והיא גם דואגת להוסיף ללקוח את פוליסת ביטוח מבנה שגם אותו הבנק מבקש. נדגיש, שסוכנות עיגולים מתמחה גם בביטוח משכנתא עבור אנשים עם בעיות רפואיות, שבדרך כלל מסורבים ביטוח חיים.

מה מכסה ביטוח חיים למשכנתא?

כאמור, ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח שנותן מענה למקרה בו אחד מבני הזוג שלקח משכנתא הולך לעולמו. כשיש ביטוח חיים להלוואת המשכנתא – מי שישלם את יתרת החוב לבנק היא חברת הביטוח. על כן, ביטוח חיים להלוואת המשכנתא הוא דרישת סף של בנק למשכנתאות. בנוסף, ככל שסכום יתרת הלוואת המשכנתא לאחר התשלום לבנק פוחת מסכום הביטוח בזמן פטירת המבוטח, ישולם ההפרש למוטבים שאותם קבע מבעוד מועד המבוטח שנפטר, או ליורשים שלו.

חשיבות סוכן עיגולים

למומחים בסוכנות עיגולים יש את כל הניסיון והידע המקיף הנדרש כדי להתאים עבורכם את הפוליסה המשתלמת ביותר שתסייע לכם בתשלומי המשכנתא ובתשלום הביטוח, בהיעדר סיכון עתידי בכל הנוגע לכספים שלכם. כמו כן, סוכנות עיגולים מטפלת כבר מהרגע הראשון עד להחלפה של הפוליסה מול הבנק ומעניקה הנחה לאורך זמן, ודואגת כי תשתלמו את המחיר הנמוך ביותר של פוליסת ביטוח חיים למשכנתא.

צרו קשר ונחזור בהקדם