עיגולים – ביטוח ופיננסים

פוליסת חיסכון לכל מטרה

פוליסת חיסכון לכל מטרה

להבדיל מכל אותן תכניות חיסכון ישנות שאותן משווקים הבנקים בחריצות, תוכלו היום לפתוח פוליסת חיסכון בהיעדר המרכיב של ביטוח, כשמהמשמעות היא חיסכון גרידא! הכסף בפוליסת החיסכון יהיה זמין למשיכה בכל זמן שתבקשו, כסכום אחד או בצורת תשלומים חודשיים, כמו במקרה של פנסיה.

בפוליסת חסכון לכל מטרה – הלקוח הוא זה שיבחר את מסלול ההשקעה ויתאים לעצמו גם את רמת הסיכון. מנהלי ההשקעה של הפוליסה ינהלו את הכספים במטרה לצבור תשואות לפי אפיק ההשקעה שהלקוח יבחר ויגבו דמי ניהול, בעוד שדרך סוכנות ביטוח "עיגולים", דמי הניהול שתשלמו הם אטרקטיביים במיוחד וכאמור, ככל שסכום החיסכון גבוה יותר, כך ניתן יהיה להוזיל עוד יותר את דמי הניהול.

כל היתרונות בפוליסת חיסכון לכל מטרה

משיכת כספים בכל רגע – להבדיל מקרנות פנסיה, קרן השתלמות או תכנית חיסכון בבנק, משיכת כסף בפוליסת חיסכון תתבצע בהיעדר קנס וללא מגבלה על סכום המשיכה.

פיזור סיכונים מורחב – בפוליסות חיסכון ההשקעה היא בשוק ההון ובנכסים שאינם סחירים כמו תשתיות, נדל"ן, קרנות פרטיות ונכסים שהם לא רגישים לתנודות של שוק ההון ויעזרו ליציבות התיק גם במקרים של ירידות שערים.

משיכת סכום חודשי קבוע – ניתן להגדיר סכום משיכה מדי חודש שיסייע להשיג תועלת מהחיסכון לאורך זמן.

סכומי הפקדה גמישים – לא תהייה מגבלה על סכום ההפקדה (זאת להבדיל מקופת גמל להשקעה, שם לא מתאפשר להפקיד יותר מ – 72,000 בשנה).

שקיפות מלאה – המידע האישי תמיד יהיה נגיש עבורכם דרך סוכנות עיגולים באמצעות הדוחות שעיגולים שולחת לכל לקוחותיה.

ניהול השקעות – מדובר בהשקעה שהיא לכל דבר. חברת הביטוח , שתנהל בעצמה את ההשקעה שלכם, תעשה זאת בהתאם לרמת הסיכון שבחר החוסך.

מעבר בין מסלולים – ניתן יהיה לעבור בקלות ובלי בעיה ממסלול השקעה אחד למסלול אחר, ללא קנסות וללא עיכובים מיותרים.

לאיזה סוג חיסכון היא תתאים?

מטרתה העיקרית של פוליסת חיסכון לכל מטרה היא לחסוך לכל אדם שהוא יקר לליבכם (ילדים, הורים, בן זוג וכו') בצורה פשוטה ונוחה, מה שמהווה חלופה נגישה לאפיק חסכוני מניב למוצרי החיסכון כמו – קרנות נאמנות, פיקדונות ותוכניות חסכון שהבנק מציע. פוליסת חיסכון לכל מטרה תתאים גם לכל מי שרוצה בחיסכון קצר מועד או לחלופין, חיסכון ארוך טווח. פוליסות חיסכון הינן אמצעי מצוין עבור כל מי שזקוק לגמישות ונזילות כספית מאחר וניתן גם למשוך את הכסף בכל הזדמנות בלי לשלם על כך קנס, בזמן שהכסף שמושקע במגוון אפיקים יניב רווח נאה.

בסוכנות עיגולים, סוכנות ביטוח בעלת מוניטין תוכלו לקבל שירות אישי ומידי באמצעות אחד הסוכנים שלנו שיספק לכם את כל המידע שחשוב לכם בצורה השקופה ביותר ויהיה תמיד זמין לכל שאלה או בעיה, בעוד שפוליסת חיסכון שלכם תהייה זמינה למשיכה בכל רגע נתון.

 

לחצו כאן לפתיחת פוליסת חיסכון אונליין

צרו קשר ונחזור בהקדם